Həyat yoldaşınızın xarakterindəki bir xüsusiyyət həqiqətən sizin kariyeranıza təsir edir

   



    İş həyatı və kariyeranın yüksəlməsinə mane olan səbəblər çoxumuza məlumdur. Lakin tədqiqatlar göstərir ki, həyat yoldaşınızla yaxşı münasibətləriniz sizin iş yerinizə emosional, koqnitiv və fiziki qüvvə  gətirməyinizə səbəb olur. Digər tərəfdən onun xarakteri iş nəticələrinizə- gəlir, vəzifədə yüksəliş- təsir edir. Beləliklə, bu mövzuda daha diqqətli olmalıyıq. Vaşinqton Universitetinin professorları Brittany C. Solomon and Joshua J. Jackson sorğu nəticələri və xarakter xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq, bu mövzuda olan araşdırmanın nəticəsini elan edir.

İnsan xarakterinə təsir edən “böyük beşlik” xüsusiyyətləri bunlardır:
  • Qapalı olmamaq, insanlarla ünsiyyətə meyilli olmaq
  • Razılaşan olmaq
  • Əsəbilik
  • Dürüstlük
  • Açıqfikirlilik
   Lakin araşdırma göstərir ki, həyat yoldaşın dürüst və ehtiyatlı xarakteri gender fərqi olmadan işçinin kariyerasına təsir edən əsas amildir.
Aşağıda həyat yoldaşınızın xarakterinin gəlirlər, yüksəlmə və iş məmnuniyyətinə təsiri göstərilmişdir.



Tədqiqatçılar  bunun səbəbini tapmağa da müvəffəq olublar. Belə ki: 

  •       İlk olaraq, həyat yoldaşınız ev işlərini üstlənərək, sizin işə fokslanmağınıza imkan yaradır.  
  •      Dürüst həyat yoldaşı işçinin  evlilikdən daha məmnun qalmasına səbəb olur.
  •     İşçilər dürüst həyat yoldaşlarının çalışqan vərdişlərini təqlid etməyə çalışırlar
    
   Bu o demək deyil ki, sizin uğurunuz kiminləsə münasibətdə olmaqdan asılıdır. Subay və işdə çox uğurlu olan xeyli sayda insan vardır. Faktiki olaraq, araşdırmalar göstərir ki, subay şirkət rəhbərləri digərlərindən fərqli olaraq  aqressiv şəkildə investisiya yatıırır və daha böyük risk götürürlər.
   Əlbəttə, insanların şəxsi münasibətlərdə zədələnməsi qaçınılmazdır. Bu isə öz növbəsində iş həyatına təsir edir. İstər rəhbərlər, istərsə də kolleqalar şəxsi münasibətlərin iş məhsuldarlığına təsirini nəzərə alaraq, işçilərə fasilə və telefonla danışmaq imkanı verməlidir. Lakin onlar sizin münasibətinizdəki problemləri həll etmək üçün kömək təklif etməməlidir. Ümumiyyətlə, tədqiqatçılar məsləhət görür ki,  iş yerində şəxsi həyatdan danışmaqdan imtina etmək lazımdır. Bu, daha yaxşı iş mühiti yaradır. 

Comments

Popular posts from this blog

CV hazırlayarkən edilməli olanlar və olmayanlar

"Öpüş", Fransesko Hayez